از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو تغییر خواهد کرد (۱۶ بهمن ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۸۹۸۷
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
  • ۵
خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو تغییر خواهد کرد (۱۶ بهمن ۱۴۰۱)
شنیده‌ها حکایت از تغییر در جایگاه مدیرعاملی ایران خودرو دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی دستور رئیس جمهور درباره پیگیری واگذاری خارج از روال معمول خودرو به برخی دستگاه‌ها در ۲۵ دی‌ماه سال جاری و ورود بازرس ویژه رئیس جمهور به این موضوع، حال رجانیوز از تغییر خطیبی مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو خبر داده است.

رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ گفت: برخی دستگاه‌ها برخلاف ضوابط تعیین شده خودرو دریافت کرده‌اند و وزارت صمت به محض کشف تخلف، طی گزارشی موارد را به رئیس‌جمهوری ارائه کرد.

پیش از این و پس از دستور رئیس جمهور برای پیگیری، حجت الاسلام درویشیان، بازرس ویژه رئیس‌جمهور از جلوگیری واگذاری ۳۴ دستگاه خودروی «هایما» به مدیران ایران خودرو خبر داد و گفت: با مسئولان مربوطه از جمله وزارت صمت مکاتبه کردیم و از آن‌ها توضیح خواستیم که واگذاری‌ها چه میزان بوده و بر اساس چه ضوابطی انجام شده است.

بازرس ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع با جدیت در حال پیگیری است تا مشخص شود کدام دستگاه‌ها متقاضی چه تعداد خودرو بوده‌اند، تأکید کرد این درخواست‌ها از قوای مختلف بوده و گزارش جمع‌بندی بررسی‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.


• در ادامه حتما بخوانید

آغاز دو طرح فروش «ایران‌خودرو» از امروز پنجشنبه (۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) + جزئیات و جدول قیمت خودرو

کدام بانک‌ها حساب وکالتی دارند؟ + لیست بانک‌ها

قائم مقام بورس کالا: برخی دستگاه‌ها بدون نوبت و قرعه کشی، خودرو دریافت کرده‌اند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
البته عملکرد آقازاده هم بی تاثیر نیست، پرونده اقتصادی و اخلاقی پیشین که منجر به اجرای حکم شده و پرونده فساد کلان در مجموعه ایران خودرو که الان در دادسرای ناحیه اقتصادی در حال پیگیری هست و آقازاده ایشون (م) با قید وثیقه بیرون هست، و در این موضوع شخص مدیر مسوول و مبالغ کلان نیز جابجا شده که بخاطر جایگاه فعلی با ایشون مماشات می شد که این تغییر و جابجایی قطعا سمت و سوی جدیدی به پرونده خواهد داد ، البته علاوه بر مدیر و فرزند ارشد ردپای همسر دوم هم در موضوع وجود دارد...
ریرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
پسر اش بدبخت اش کرد
سرباز تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
این اگه بره خیلی از دور بری هاش پیگیری میشن، از زن دوم تا دخترای ناتنی و پسر و ... خانواده سراسر مشکل ، تکلیف لندکروز اهدایی مشکی چی شد؟ دریافتی های دلاری؟ خود وزیر ازش حمایت میکرد الان چی شد گزارش تخلف میکنه به رییس جمهور؟ ایران خودرو سراسر لانه فساد هست که این موضوع تو دوره خطیبی خیلی بیشتر شد ، از فساد مالی در لیزینگ شهر تا فساد در جزیره کیش با ریرا....
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
تو جریان استیضاح وزیر صمت که این خطیب سنگ تمام گذاشت ! پا شد رفت مجلس و لابی گری و ... پیشکشی خودرو تارا ...حالا وزیر پشتشو خالی کرد ؟
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
عجب ایشون که غلام حلقه به گوش کشاورز بود !!!
ادبی مدیر عاملیت مبارک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->